Corporate films

In deze tijd van video marketing is het lastig nog op te vallen met jouw film of video. Met een kwalitatief hoogwaardige bedrijfsfilm maak je het verschil en met goed audio heeft je film meer impact. Volgens recent onderzoek blijkt ook dat de kwaliteit van audio invloed heeft op hoe betrouwbaar de boodschap overkomt. Faboem heeft daarvoor de juiste ervaring en expertise in huis.

Twofish in two minutes

Dit Amsterdamse reclamebureau had een erg leuke video over zichzelf gemaakt. Door snelle montage en vele korte quotes zijn de 2 minuten zo voorbij!
De voice-over is bij Faboem ingesproken.
We deden ook de audiomix.
Regie en voice-over: Dan Meth.

Boutique Hotel Herangtunet

Noorwegen is onbeschrijfelijk mooi. Voor het prachtige Boutique Hotel Herangtunet filmde Rocketfilms een compleet besneeuwd landschap, bevroren rivieren met ijsschotsen, een huskeytocht, ijsvissen, en een arrenslee tocht.
Bijna alle geluiden zijn in onze studio toegevoegd. O.a. door het gebruik van drones was het ter plekke opgenomen geluid meestal niet bruikbaar.
Sounddesign, foley en mix door Faboem.

Sometimes The Thruth Needs Friends

In opdracht van regisseur Douwe van der Werf heeft Faboem de audio van deze promo van The Greens/ EFA over klokkenluiders nabewerkt. Kinderen zijn lastig te regisseren en zeker ook wat betreft spraak. Daardoor waren sommige opnames vrij zacht. Denoisen met beleid.

Motorhuis 100 jaar

Motorhuis bestaat 100 jaar en Arjen Ottema maakte ter gelegeneid daarvan een mooie video over Motorhuis, met in de hoofdrol drie trouwe klanten. Faboem verzorgde het sounddesign en de mix van de interviews met de muziek.

2019 Hackatrain |

Official aftermovie

Bij de meeste aftermovies zie je een snelle montage van willekeurige beelden op een leuk, hip muziekje. Niet bij Hackatrain.

In deze aftermovie is inhoud even belangrijk als vorm. Dus goede interviews, mooie beelden, perfect in balans met het toegevoegde sounddesign.

Duurzame inzetbaarheid volgens het OOC 

In deze corporate film worden de interviews als voice-over gebruikt. Je ziet de vertellers dus niet in beeld spreken. Daardoor is de verstaanbaarheid extra belangrijk.
De muziek bood ruimte voor de stemmen, waardoor die mooi in de muziek gemixt konden worden.

Spoorwensen

NS

Tijdens de Spoorwensdagen proberen de spoorbedrijven samen zo veel mogelijk Spoorwensen uit te laten komen. Eelke Dekker maakte in opdracht van de NS een serie Spoorwensen. Mix door Faboem.

TNO Business with impact 

TNO

Audio postproductie met sounddesign.