Corporate films

In deze tijd van video marketing is het lastig nog op te vallen met jouw film of video. Met een kwalitatief hoogwaardige bedrijfsfilm maak je het verschil en met goed audio heeft je film meer impact. Volgens recent onderzoek blijkt ook dat de kwaliteit van audio invloed heeft op hoe betrouwbaar de boodschap overkomt. Faboem heeft daarvoor de juiste ervaring en expertise in huis.

Twofish in two minutes

Twofish adverticing agency

Dit Amsterdamse reclamebureau had een erg leuke video over zichzelf gemaakt. De voice-over opname en mix van de promo zijn bij Faboem gedaan.

Motorhuis 100 jaar

Arjen Ottema

Motorhuis bestaat 100 jaar en Arjen Ottema maakte ter gelegeneid daarvan een mooie video over Motorhuis, met in de hoofdrol drie trouwe klanten. Faboem verzorgde het sounddesign en de mix van de interviews met de muziek.

2019 Hackatrain |

Official aftermovie

Hackatrain

Bij de meeste aftermovies zie je een snelle montage van willekeurige beelden op een leuk, hip muziekje. Niet bij Hackatrain.

In deze aftermovie is inhoud even belangrijk als vorm. Dus goede interviews, mooie beelden, perfect in balans met het toegevoegde sounddesign.

Duurzame inzetbaarheid volgens het OOC 

Geluids nabewerking door Faboem.

Spoorwensen

NS

Tijdens de Spoorwensdagen proberen de spoorbedrijven samen zo veel mogelijk Spoorwensen uit te laten komen. Eelke Dekker maakte in opdracht van de NS een serie Spoorwensen. Mix door Faboem.

TNO Business with impact 

TNO

Audio postproductie met sounddesign.